Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Sofie Nilsson - 16 juli 2009 09:21

Hej, ja nu ska ja försöka komma igång med en ny blogg. jag har testat en annan blogg men ja kännde mej inte riktigt hemma med den så ja gör ett försök här=)

Jag är en tjej på snart 22 år (imorgon!) som bor i en söt liten tvåa med min katt och sambo. Jag jobbar som ekonimiassistent på en åkerifirma som är familjeägd. Jag är då inte så intresserad av just det jag gör på mitt jobb eftersom ja gått hotell och restaurang så förstår ni nog varför. jag ramlade helt enkelt in på ett litet bananskal då min mamma å pappa skulle iväg å resa en månad så va ja tvungen att göra lite jobb för mamma. så på den vägen är det.

På min fritid brukar jag leka med min katt,umgås med vänner, vara me min sambo, försöka träna upp mitt skadade knä som går ganska dåligt för tillfället (fy på mej!!) och ett annat intresse jag har är att fota en massa å mest blir det naturbilder å gärna fåglar eftersom dom e lite svåra att få på bild:P


Ja då vet ni lite om mej!


Sköt om er!


/ Fifis

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards