Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Sofie Nilsson - 24 juli 2009 21:53

Ja äntligen har ja semester, har då haft det i en vecka nu och vi har inte gjort allt för mycke. Vi mjukstartade med lite fiske i löddeå som gick sådär. efter bara en timme ca gav vi upp och begav oss hem. vi har även besökt platser som, glimmingehus, tykarpsgrottan, svarta bergen, bilkyrkogården hmm vad har vi mer gjort... ja d e iallafall det jag kommer på. lr just det, skånes djurpark va oxå ett av ställena.


idag har vi shoppat loss på två nya hyllor från ikea som vi senare ska fästa en skrivbordsskiva på som kommer bli vårt databord/skrivbord. kommer bli väldigt skönt att slippa ha alla saker i byrån hela tiden. har fått upp det mesta, min sambo sitter och fixar med lådor som vi köpte till hyllan. och resultaten är redan till det bättre, det bler riktig fint och det känns mycket mysigare på nått sätt.


lilla my ligger brevid mej å sussar så söt och jag själv börjar bli ganska så trött. ska snar nanna kudden jag med tror jag.

tänkte även lägga till lite bilder så ni kan få se hur vi haft det≈]


sålänge så får ni ha d så bra och sköt om er allihopa.


// Fi fis;)

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards