Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Sofie Nilsson - 13 november 2009 23:54

Ja tack vare att min katt rivit hål på tapeten i köket så fick ja låta fantasin flöda då ja bestämde mej för att måla om hela väggen. Jag å rasmus åkte iväg och köpte mörkgrå färg och sen tod det några dagar innan jag lät d sakta förändras. Först satte ja mej å kladda lite å skrev knasigt på väggen då ja helts plötsligt fick en hel knasig idee om att bara klistra upp massa maskeringstejp lite kors och tvärs åsså började jag måla. å hör å häpna så blev jag grymt nöjd med resultatet.. rummet blev såå mycke mysigare och väggen sten cool. känndes nästan som att komma in i ett mysigt caffe lr ngt iknande.. ett tips till er som kanske inte vet vad ni ska göra så e detta super enkelt och roligt=)

Här är en bild på hur det ser ut nu efter målandetFlört

  

Ovido - Quiz & Flashcards