Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Sofie Nilsson - 1 december 2009 10:24

Hej hopp alla glada läsare:)


Som ni kanske förstått så läser jag ofta  www.kandeedrawings.blogg.ses blogg för hon e grym:)

 Idag va jag inne och fick syn på en liten tävling som  alla kan delta i och vinna otroligt fina kläder från henne=)


Här är min önskelista från www.KANDEESHOP.se:


          


grymt fina saker!   


 Sen ska man försöka fjäska lite så man vinner  

nä men anledningen till att just jag skulle få vinna kanske skulle vara att jag behöver verkligen en ny garderob och detta skulle passa såå otroligt bra, samtidigt så håller jag på att försöka få min lägenhet mer hemtrevlig så vad vore inte bättre med en så sjukt fin tavla!? Skulle så gärna vilja inreda både mej själv och lägenheten med din konst!



Gör nu som jag och gå in på hennes blogg och deltag till fina,mysiga å snygga julklappar som delas ut lite då och då, tävlingen avslutas den 20/12 så vänta inte allt för länge!!



Tack för mej gott folk! och glad december på er!

Ovido - Quiz & Flashcards