Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Sofie Nilsson - 21 december 2009 11:55

Hej allihopa.


Idag är det endast 8 dagar kvar tills vi tar tåget mot åre... alla är hel spända på en super resa=)

Igår va ja å rasmus iväg å handlade det sista inför resan;

Skid och snowboardfodral, stavar, halsdukar, hjälmar, jacka å lite annat=)

Nu behöver jag endast en riktigt varm halsduk, vantar och skidglasögon. funderar på å köpa nya varmfodrade skor me så ja inte fryser:D Lär ju va minst 10 minus mer än här:) hihi ska bli kul att få uppleva vintern lite kallare än vanligt.


På tordsda e d ju då julafton som alla vet:) jag och rasmus ska försöka äta lite julfrukost tillsammans innan vi skils åt för att fira med våra familjer. vi (min familj) ska fira hos min syster lotta (marie som hon igentligen heter) och rasmus hos sin familj.. jag ska dock köra hem till rasmus senare på kvällen:) kommer bli mysigt.


idag ska ja skaffa nya linser så ja slipper ha glasögon under skidglasögonen, kan bli lite jobbit annars. å d lär imma ganska bra om ja har glasögon:P hihi.


nä, nu ska ja försöka värma lite mat till lunch, idag blir d köttbullar med potatismos och lingon..muuuuumsiigt värre:)



Sköt om er och god jul!!

Skapa flashcards