Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Sofie Nilsson - 24 februari 2010 09:19

jag mamma syrran å pappa va i thailand å d va så otroligt varmt, pappa satt på en restaurang för han orkade inte va ute så ja, mamma å syrran gick till stranden för å sola, jag vaknade och såg solen mellan palmens blad. det va så otroligt fint och solen värmde så skönt. jag kännde att jag brännt min panna så av ngn konstig anledning tog jag upp en burk med potatismos å la på pannan, så inte klok ut å mamma tjata på mej att d kanske skulle va bättre om jag smörjde in mig helt. men jag vägrade:P haha ibland vill man aldrig vakna ur sin dröm, speciellt inte när d e snö å minus grader utanför.

nu längtar ja bort ännu mer. vill bara resa till värmen just nu!

Ovido - Quiz & Flashcards