Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg under februari 2010

Av Sofie Nilsson - 4 februari 2010 09:26

En super enkel och bra träning för oss so ibland kan klassas som lata:P Köp ett par handleds/vristtyngder och ha på hela dagen lång. jag har nu haft 1kg på varje vrist över en vecka nu å dom syns inte ens. Ska snart köpa 2kg tyngder, jag har ju problem med mitt ena knä så då är det extra bra träning. Man kan ha på dom hela dagen och även träna med dom. Fick mina av min syster som köpt dom på Ö&B för endast 99:- mycket prisvärt eftersom dom kan kosta upp till 300:- på t.ex stadium. Såhär kan dom se ut!

  

Av Sofie Nilsson - 3 februari 2010 10:45

japp, igår skulle man ta sig hem i snöstormen, jisses va d storma å snöa, riktigt jobbit å va ute. när ja kört 2min så satte ja mej i en snödriva preicis brevid en gubbe som höll på å skotta loss sin bil, efter ett tag ser ja en bil bakom mej komma närmare så ja satte igång varningsblinkers men tur va att dom fortsatte, dom satte sig precis framför mej å kom ingenstans. ut hoppade 3 killar å började putta, tillslut kom dom loss å hjälpte även mej loss:) haha, d rolia va, dom hade t-shirt å trätofflor å d va säkert 40cm snö ute. såg väldigt roligt ut kan ja säga:P men sen tog ja motorvägen i 50 hem. så i eftermiddag väntar åter igen en hemkörning å förhoppningsvis utan hinder. nu vet man ju vart man inte ska köra:P

Av Sofie Nilsson - 2 februari 2010 13:42

Jaha, nu snöar d igen å blåse massor. Snälla solen kom fram och värm oss istället...

Av Sofie Nilsson - 2 februari 2010 10:48

Idag försov jag mej 30min så d va inte så farligt. måste nog köpa en väckarklocka för ja stänger alltid av larmet på mobilen.. men ja tror att ja hade en anledning ida, lr ja vet att jag har en anledning:P jag drömde nämligen en dröm jag absolut inte villa vakna ifrån. Allt började konstigt med att jag min syster och en vän satt i syrrans bil å helt plötsligt va vi tvugna att sova i bilen å d va ca 10- ute. sen helts plötsligt va jag vid en stor stuga typ som hade massa konstiga och snurrade stuprör och på ena gaveln av huset hade ett stuprör gått sönder helt å gissa vem som skulle fixa d.. asså helt sjukt men d va Joel Kinnaman. helt galet, å han hade sitt långa hår. så sjukt snygg asså. sen va d ngn som skulle ha fest i stugan å han va där å d va hel knasigt men vi satt å prata me varandra precis som ngn intervju lr ngt liknande.. jätte rörigt. å d sista ja minns e att han tog mej på hans axlar å gick iväg å när han släppte ner mej så skratta han å fortsatte gå.

suck, ville ju inte alls vakna från d här. han e så sjukt snygg! haha ni får ursäkta om ja e tjatig mej oj vilken dröm   


  

Av Sofie Nilsson - 1 februari 2010 13:31

mm grattis, imorse vakna ja 06,10 av att katten la en hårboll i sängen, fett mysigt asså. sjukt äkligt å inte direkt d första man vill se när man vaknar.. menmen, sånnt man får räkna med när man är kattägare!

köpte för första gången vuxenmat till henne:) får se vad hon tycker.


Idag åkte även R till skara för å jobba, så nu e man själv 2 veckor frammåt. kan va ganska skönt ibland men oxå väldigt ensamt så då e d tur att man har katt :)


Skulle igentligen ringa å kolla när matte B å naturkunskap B börjar här hemma då ja måste läsa detta för å nå upp till den utbildning jag vill gå.




tack å hej :)

Ovido - Quiz & Flashcards