Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Sofie Nilsson - 23 mars 2010 15:24

jag är klassad som en hemlighetsfull person. en person som inte säger så mycke utan lyssnar hellre och kanske senare hoppas in med en fras men d e inte ofta, speciellt om ja träffar nya människor, då kan ja va tyst ett bra tag. jag vill lixom lära mej om hur man kan ta personen i sej och hur personen reagerar på vad folk omkring säger, jag är väldigt konflikträdd och jag tror d e därför ja lär mej lite info om personen innan ja slänger ur mej vad som helst.


aa där har ni en luiten bild om vad jag är för person :)


  

Av Sofie Nilsson - 23 mars 2010 11:40

åh, hatar blåsor. skrev i ett tidigare inlägg att ja ibland får blåsor på halsmandlarna, igår titta ja i halsen för d gör ont hela tiden å mer när ja sväljer. då har ja en blåsa precis brevid ena mandlen å hoppas verkligen inte d sprider sej dit för d gör så sjukt ont. hatar blåsor så sjukt mycke, varför ska dom sätta sej just där. bläää. menmen, tog ledigt på torsda då ja ska iväg me emma till media markt=) jippii, tur d e löning den dagen:D även en fika blir d garanterat. gott. kanske får me 'hans' med=) roligaste människan!

snart lunch=)


  

Av Sofie Nilsson - 23 mars 2010 09:59

igår satt ja framför teven å fixa lite me tävlingen till kan dee. va riktigt kul men lite jobbit efterson katten ville sitta i knäet hela tiden. sen fick ja ett ryck å gjorde chokladbollar men bytte ut smöret till jordnötssmör. blev såå mycke godare än med vanligt smör, mycke mer smak oxå=) åt säker 10 st. haha. å just d. min diet vecka. haha den dumpa ja helt juh. men d blir bara fel hela tiden, man har planer på annat håll då man ska iväg å göra saker med andra å då blir d bara knas me dieten. men nästa vecka tror ja att jag kan klara av d. ska nämligen dricka proteindrink en hel vecka åsså får ja dricka grönt te å massa liter vatten om dagen. hoppas ja klarar av d=)

skriver mer ikväll=)


  

Ovido - Quiz & Flashcards