Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Sofie Nilsson - 24 mars 2010 15:15

aa när man minnst anar d så står man där med tomma händer.

igår dog en byggnadsarbetare då 7ton betong rasade över honom, 22 år gammal. Jocke. allt går så sjukt snabbt och på bara några sekunder så finns personen inte mer i livet. allt är förlorat och glädjen suddas ut. jocke, 22år gammal nybliven pappa till neo med ida. säger bara, jag lider med er. jocke lever vidare i neo nu. hur jag vet detta är att min brors sambo jobbar ihop med ida. jag kan inte förstå hur man går vidare i sitt liv utan den man äskar och delar sitt liv med, hur har man ork, hur gör man och framförallt när ska man kunna le åt minnena istället för att gråta? när ska man kunna gå vidare. innerstinne tror ja aldrig att man kan det. hoppas verkligen att allt går bra för ida å neo även om ja inte känner dom.

vila i frid jocke.


ganska surt, jocke hette min sambos kompis som för snart 2 år sedan omkom i en bilolycka. ja hade träffat jocke max 3 gånger å fick uppfattningen av att han va en otroligt lugn å snäll människa som alltid hade ett leende på läpparna. han skratta åt mej när ja hämta rasmus då ja va riktigt sur, ja sa tillochme i bilen, vafan skrattar du åt. :P iband säger man saker som man får ångra. men just det ja sa tar ja me en klackspark för ja kan än ida se dom två sitta i gräset å små le=) jockes begravning va ngt av d finaste jag varit på. otroligt fint! många tårar dock. kan gråta än idag. är otroligt kännslosam.



  

Av Sofie Nilsson - 24 mars 2010 14:07

försökte verkligen få igång min data men den vägra totalt. det enda som funka va msn, försökte komma in på fb men där hände inget, d värsta e att ja inte kommer åt min musik. har media player å när ja klickar på den så vill den inte ens öppna sej. försökte även få hjälp av en kompis över msn om hur ja skulle resna min data men d gick inge vidare:P så ja längtar verkligen till imorn då ja ska titta på en ny, är inne på en mini laptop men velar för ja älskar ju å fota å lägga upp mina bilder å dom blir ju inte så bra med liten skärm...

får se vad jag hittar!




  

Av Sofie Nilsson - 24 mars 2010 09:58

ihihi, fick reda på nu i morse att emmas lilla swea fick 4 välbehållna valpar å swea e en super duktig mamma=) ska dit imorn å hälsa på dom små liven å swea. får se om d blir ngn bild annars skulle emma fixa en liten valpblogg, om hon gör d så länkar ja er ti den =) wii. imorn e en ledig dag, så jäkla skönt, har inte velat gå till jobbet på hela veckan å d lär bli fler veckor, så trött på mitt jobb nu, vill bara försvinna härifrån... bläää




  

Ovido - Quiz & Flashcards