Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Sofie Nilsson - 1 juni 2010 17:12

kollade lite på face där en kompis lagt upp en länk, åh ja fick upp ögonen på dessa igen, d ser så sjukt mysigt ut å ja vill ha en super mycke men dom e ganska dyra men shit va fina å gossiga dom e. man måste känna sej som en stor bebis i en sånn=) haha tänk en ledig helg utan nått annat än soffan å detta plagg... såååå mysigt =)

åh, ge mej nuuuu :D haha


den rosa/lila e sjukt snygg men ja skulle helst vilja ha denna bruna, skulle känna mej som en stor bamsebjörn =)


    

Av Sofie Nilsson - 1 juni 2010 09:44

igår lämnade jag blod för fösta gången så nu kan jag kalla mej en äkta blodgivare=) känns otroligt bra att kunna hjälpa människor utan å veta om det. jag har valt att gå till blodbussen vilket är jättekul och personalen är otroligt trevliga och berättar allt dom gör och mer. fick reda på att min blodgrupp va den nästvanligaste och att dom ofta har brist på den och tyckte därmed att det var jättebra att jag valt att ge blod=) det finns så många där ute som kan ge blod men som inte gör det, det tar max 30 min varje gång + att man har en koll på om man e frisk från vissa sjukdommar. du får tillochmed betalt för ditt besök om du vill. du kan välja mellan att få 50:-, en gåva lr inget alls. så igår gick jag hem med ett badlakan som va superfint, d va rött åsså sto det geblod.nu på så efter 4,5dl blod fick ja de :) väldigt nöjd. haha. så tveka inte utan gör det du med! Rädda liv, lämna blod.  :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards