Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Sofie Nilsson - 18 juni 2010 10:05

igår blev jag otroligt rädd. fick nästan hjärtklappning å darrade av rädsla i säkert 15 min.

vissa saker gör så man verkligen förstår hur mycke man älskar sina djur. allt går så fort å man fattar inte vad som hänt eller hur det hände. jag öppnade balkongdörren för att my skulle få gå ut lite, vi har satt galler ca 60cm å hon brukar va väldigt rädd för kanten. sen ringde min sambo å vi pratade, my blev så glad när hon fick komma ut så hon börja springa som en galning fram å tillbaka i lägenheten å ut på balkongen å upp på bordet. sa ti henne å ta d lungt men vad förstår hon av det:P sen när ja va vid dörren i sovrummet hörde ja hur ngt drogs mot en plåt, lät som kattklor mot plåt lixom sen blev d tyst. å ja börja kalla på my direkt men inget svar, blev orolig att hon hoppat över gallret på balkongen å sen när ja sto ute på balkongen hörde ja hur hon mjauade NERE på marken. blev skit rädd å sprang ner å ut på innergården, tittade överallt å sen hörde ja henne igen, hon hade gömt sej under en bänk å så fort ja såg henne så gick hon till mej, hon klammra sej fast på mej som alldrig förr. jag va grymt chockad å rädd att hon skadat sej så ja gick upp snabt till lägenheten men allt visade sej ha gått bra, hon va som vanligt men nog en aningen chockad men hon verka inte ha ont nånstans alls. uch blir rädd bara när ja tänker på d. men just d att hon klammra sej fast så hårt när ja tog upp henne får en att inse hur mycke vi är bundna till varanda. min älskade finaste lilla misse. så otroligt tacksam att hon inte skada sej. det är ca 5 m från balkongen å ner så d kittlades nog i magen på henne :) hihi, man akn ju skratta nu i efterhand men just då igår va ja skit rädd. uch va hemskt.


finaste missen =)


  

Skapa flashcards