Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Sofie Nilsson - 29 juni 2010 09:26

herregud vilken drömm jag hade inatt. alldrig varit med om ngt liknande.


det hela börja me att jag, rasmus å danne hade krockat så kom polisen å tog danne för han hade druckit så dom lämnade mej å rasmus helt skadade mitt på grusvägen. sen helt plötsligt så åkte vi bil igen å nu va d jag, rasmus, danne å eva å danne körde såklart. efter ett tag kom en motorcykel upp bakom oss å blinka då visade det sig att det var en civilpolis så vi stannade å danne blev tagen igen för dom misstänkte att han rökt på så d sluta med att vi alla fick sätta oss i polisens klubbhus där danne skulle andas ut i en lång slang för ett test på om han va drogad. sen va basti där å han tog slangen å drog in allt danne hade andatst.. knasigt.

efter allt detta satt jag själv i min bil påväg till ett stall för å möta syrran. jag prata med henne på vägen dit å plötsligt så såg ja ngra stora rådjursliknande djur till höger om vägen, dom va jättestora å hade nästan som pucklar på ryggen...

sen när ja närmade mej såg ja hästar stora som elefanter som hade horn i pannan, hornen va säkert 3-5 meter långa, helt galet å dom va jättemånga sen sto d en liten flicka å mata dom med gräs. när jag väl kom fram såg ja kossor som stojjade runder, det sluta med att en tjur kom ut å började jaga mej och min syster så vi sprang in i stallet å gömde oss bakom ett galler, tillslut gav den sej å vi kunde gå ut igen. väl inne i stallet såg jag en skötare som kom med ett lejon, den va liten å svart å manen växte så d syntes på den.

sen bakom en vägg såg jag ett huvud sticka fram, jag gick för å se vad det var och där stod det en mini giraff med två huvuden och en liten giraffunge, dom babla jättemycke me mej å ja sa att mamman va oförskämd... (galet)

sen i andra rummet hade syrran satt sej på golvet för å gjuta bebisar i skålar, d sjukaste va att vi hade riktiga bebisar som modeller till gjutningen...


ibland undrar jag hur man får ihop allting.

har ju ett drömlexicon hemma men ja tror knappast att det finns sådanna djur i den boken:P haha helt sjukt knasigt :P

Ovido - Quiz & Flashcards