Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Sofie Nilsson - 18 juli 2010 20:58

2 år har gått sen den dagen då du lämnade vår jord. en dag med sorg och saknad lämnade du efter dej, änn idag är det svårt att le för dom minnen man har från dej. tårarna kan ej hejdas. jag minns det som igår när dom ringde och berättade, både jag och rasmus satt och storgrät i köket. jag visste knappt vem du va då vi endast träffats 4 gånger kanske. men mina minnen av dej var bara till det goda, du verkade alltid så otroligt glad och nöjd med allt, precis så som jag skulle vilja va.  idag körde vi till din grav och satt där i några minuter och prata. jag försöker va så stark ja bara kan för rasmus men det är svårt.


hoppas med hela mitt hjärta att din familj en dag ska kunna titta tillbaka och minnas dej på det sättet som får dom att le. att kunna gråta en tår av glädje och inte sorg.


alla mina tankar går till er som en dag fick träffa thompa, som fick uppleva hur god han va.


vila i frid Joakim 'Thompa' Thomasen!

Ovido - Quiz & Flashcards