Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Sofie Nilsson - 25 juli 2010 17:05

tänkte sammanfatta julimånad.

börja med den 17 då ja fyllde år.

bjöd på frukost i slottsparken, riktigt mysigt.

fick mina presenter av rasmus redan på natten, fick hur mycke som helst. först öppna ja ett paket me hörlurar, vita me rosa ludd, sjukt sköna. sen ett virusprogram :) underbart! sen öppna ja ett paket där ja fick en hdmi kabel. å sist men inte minst fick jag en ny dator. helt galet bra, fick den nya sony vaio. grymt fin :) helt överlycklig för detta!

sen fick jag en cykel av mamma å pappa, superfin :) fick precis den ja ville ha.

fick även pengar å en campinglampa me kompass på. blev en lyckad dag kan jag säga. just d, fick oxå en lasse hood tröja av emma å leif, väntar med spänning efter den då dom ej fått den änn.  =) hmm skumt, d blev kursivt där å ja får inte bort d.. haha. knas.. meeen... nu e d bortkopplat men fortsätter... aja, d e ju fint så mej stör d inte!
i måndes åkte ju ja å rasmus till kiviksmarknad i 2 dagar, köpte lite armband=) har blivit lite förälskad i armband känner jag.
sen blev d camping me emma. synd att vi inte tog me fiskespöet så vi kunde fiska. fanns ju gott om fiskesjöar. får bli till nästa gång!
nu e ja ensam hemma me my som sover så gott här brevid. sötast i värden :D lär väl bli super pigg sen.. köpte en ny klösbräda till henne idag. alltid lika kul å köpa saker till henne för hon använder d direkt :)
va även hemma hos mamma å pappa för rockan å sotis fyller år idag, rocky blir 12 å sotis 11. rocky fick massa godis å sotis fick mjukismat som han sluka lika snabbt som ja öppna burken :P sött.
¨åhh, fick ett superfint grattiskort från syrran igår. ett av d finaste korten jag fått tycker jag. har fixat ihop ett litet kollage till henne som åker imorrn :) hon förtjänar lite post tycker jag.
nu lite bilder :)
                      
Ovido - Quiz & Flashcards