Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Sofie Nilsson - 12 augusti 2010 22:43

sitter å väntar tills en auktion snart går ut så ja kan buda. hittat en jättefin höst/vår jacka. bara 30min kvar nu. igentligen hade ja legat i sängen nu. vilket ja igentligen kan ändå... hehe kanske ska byta possition nu när ja kom på d..

lyssnar på lasse blandat med regnet utanför. blixtrar en del, ser inte d själv.. haha hur vet ja då d. jo ja va hos emma innan, vi satt på hennes balkong å då blixtra d ganska mycke. hörde att d åska i kävlinge å ja, d börjar mullra här me. hatar åska när ja e ensam, d får jättegärna blixtra men inte åska. ja e rädd när ja e ensam men när jag har folk runtomkring mej så e d inte så farligt.

woho 29 min kvar. å my har damp... som vanligt, då vet ja att hon mår bra iallafall.. haha ;)

kan ju visa örhängena ja köpte på åhlens idag till min klänning på lörda :) tror d kan passa. hitta en jättefin ring på lindex me men den kosta 79:- så den fick stanna där :( synd. har lite kasst me moneys just nu. handlar för mycke.. hihi, man e ju bara människa.





å här e my, ser väääldigt busig ut :)



ihhh nu åskar d.. kunde inte bry mej mer.. hehe trodde ja skulle stirra upp mej men d e lungt som gatan juh :D nice.. ohh nu e d bara 20min kvar till auktionen e slut... wiiiiiiiiii... måste uppdatera sidan hela tiiiden..


så nu måste ja hålla koll.. go natt!  

Skapa flashcards