Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Sofie Nilsson - 22 september 2010 17:11

 

  

 

 

Jag tävlar om ett namnsmycke i silver hos Lifeofjohanna.
I samarbete med
LuciaDesign. Tävla HÄR du med!

 

 

woho, va med du oxå :D

 

Av Sofie Nilsson - 22 september 2010 16:58

ja tacka gudarna för att treo finns.

vaknade imorse me ont i halsen å i bihålorna men tog mej till jobbet där jag vid lunch packade ihop och åkte hem. fortfarande ont i halsen å lite vimsig känner jag, precis som om det är feber å influensa på gång =( varför just nu? varför 4 dagar innan vi ska till grekland? hoppas verkligen inte d blir värre än va d e för då kommer ja va helt död juh, men ja ska iväg så enkelt e d å e ja sjuk i grekland så ska ja tvinga mej ut för å kunna sola :P nice.


ligger nerbäddad i soffan med skidstrumpor, mjukis byxor, tjocktröja, 2 halsdukar å värmande hörlurar... + mitt duntäcke. väldigt skönt men halsen e precis som ngn kört ner en rostig påle, sviiider å river... tog en tre för 20min sen, känns lite piggare men inte halsen...


rasmus somna på sängen innan å my på min halvt packade väska + att mini ligger inne på toan å sover. ja, mini fick stanna en extra dag :) men hon åker hem antingen idag lr imorrn skulle ja kunna tro, men hon e sååå duktig, går på lådan å äter massa mjölk :) sötis.


nu ska ja nog kolla lite tv.


här e mini..


  

Skapa flashcards