Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg under september 2010

Av Sofie Nilsson - 5 september 2010 20:49

va inne på youtube för å kolla olika sminkningar å hitta en grymt duktig tjej. hon förklarar skit bra och sminkar snyggt. så kolla hennes blogg ;)

har redan lärt mej mycke då ja e riiiktigt oerfaren av allt, självlärt från grund och botten å då vet man ju inte för mycke.


så gå in här om du känner att du behöver nya tips :)


http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/


hon tävlar även ut en liten goodiebag =)

så gå in å va me du med=) för nu e jag me :D


  



Av Sofie Nilsson - 5 september 2010 18:24

som min pappa alltid säger.

sitter under duntäcket i soffan å fryser snart fingrarna av mej.. brrr. kyyligt.

blev en dag ute me kameran idag. finns bilder på min andra blogg: www.fotofi.bloggplatsen.se orkar inte lägga upp dom igen:P


men en kan ni få kolla på här. :P


  

Av Sofie Nilsson - 1 september 2010 20:54

som en gammal handbollsspelare så måste ja ju bara hålla på handbollslaget. även om d e två grymma lag så :P

om 17 dagar va d 2 år sen ja träna min sista handbollsträning :( sorgligt då ja älska handbollen men ja kännde att efter knäskadan skulle d va slutet. ja orka inte komma tillbaka till ngt ja inte trivdes i + att d laget som en gång va inte skulle återförenas då dom flesta hittat sin egna väg utan handbollen. vårt lag finns inte längre kvar så ja känner inte att ja har ngt att gå tillbaka till. dom sista gångerna ja va me va mest för min egen skull. har aldri kännt att ja passa för laget den senaste tiden heller. hade vi bara stannat å varit d laget då vi va som bäst skulle vi nog alla va kvar än. nu kan man bara drömma om hur långt vi skulle kunna gå och det är just d som stör mej, vi va på väg å bli ett grymt lag att kalla bäst. vi slogs ihop med ett annat lag då vi va som bäst och allt föll isär. vi va inte vårt lag längre, ingen av lagen ville slås ihop men av ngn anledning tyckte föräldrarna att dom kunde avgöra vad som var bäst. hade dom bara frågat oss hade vi aldrig gått med på vad som skedde. d hela slutade me att dom flesta slutade och vi va inte riktigt ett lag. vår tränare va imot detta så när han väl fick bollen i sina händer så särade han på oss så vi va lagen för sej vilket inte gjorde d hela bättre. vi gilla ju tanken men d va inte rätt ändå. ingenting va rätt denna tiden. så himmla synd när detta händer å d händer nog ofta. d bästa e å lyssna på ''barnen'' lr va man ska säga, vad vill spelarna? där finns svaret!


a nä, ni ska inte behöva läsa mina ''prblem'' / åsikter ;)


HEJA HANDBOLLSLAGET ;) woho.

Av Sofie Nilsson - 1 september 2010 11:32

jag har blivit kär på nytt. jag som aldrig ens brytt mej eller ens tittat dit förrens nu.

jag vill jag vill jag vill bara ha dom. ser så grymt sköna ut å framförallt sjukt snygga =) trodde aldri ja skulle falla för denna sorten men dom tog mej med storm ;) haha.


ja ni ser ju själva.


    


dom finns på www.have2have.se för endast 298:- grymt bra pris tycker jag :D

Ovido - Quiz & Flashcards