Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sofie Nilsson - 6 oktober 2010 20:06

sitter i soffan under duntäcket å myser med my. min finaste, mysigaste och mest underbaraste katt. kan inte ens tänka tanken vad jag hade gjort utan henne. hon fyller all ensamhet här hemma med så mycke kärlek och värme.

ska titta på bonde söker fru nu. fick en söt bild på mej å my precis :D


  


  

Av Sofie Nilsson - 4 oktober 2010 12:21

kom hem inatt efter en vecka på rodos.

har varit helt underbart väder å massa har vi fått gjort.

vi började första dagen med att gå runt å titta på massa tills vi hittade till gammla stan som va riktigt mysigt å grymt stort så vi va ganska trötta efter den dagen :)

sen hyrde vi mopeder i 2 dagar å körde jättelångt å hamna tillslut på en fjärilsvärld, synd bara att nästan alla fjärilarna flytt för säsonen men kan tro att d e fint när d e högsäsong för dom.

när vi va utan moppe en dag förstod vi att moppe va d bästa för å göra det vi ville istället för å behöva ta buss å taxi överallt så vi hyrde moppe i 3 dagar till ;) fint.

åkte till ett vattenland i faliraki, riktigt roligt. slog dock huvet i första banan.. haha, gick så jäkla fort asså. försökte se ngt men vattnet bara forsa mot ansiktet så ja tänkte titta upp varpå ja slog huvet i själva banan, haha grymt ont med tanke på den höga farten. men vi hade hur roligt som helst :D

blev även en dag då vi gick ut å festa till det lite extra, så lördan blev vääääldigt lugn, åkte bara till en marknad där ja köpte ett stOrt äpple, vilket ja gjorde förra gången ja va i grekland me och dom e så galet goda. åt precis upp d jag köpte där. mums.

rasmus ligger fortfarande å sover men ska snart väcka han så vi kan åka iväg å köpa en kattställning till my sen ska vi hämta henne =) min myskatt.


å här har my fastnat i min arm, lite sådär som hon brukar göra ;)

  jag och mitt gigantiska äpple :)  

Ovido - Quiz & Flashcards