Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofie Nilsson - 10 mars 2011 16:08

tänkte kanske sticka å träna ikväll men känner mej inte alls pigg. kännt mej snurrig och trött hela dagen. samtidigt en gnutta pigg men känns lite som feber :(

får hoppas d går över tills imorrn då d blir dans =)



tänkte höra med er om ni tränar, lr ni behöver inte träna men om ni vet vad man ska äta innan och efter träningen?

det enda jag vet är att man ska typ äta 1 timme innan träningen. men efter då? ska man äta ngt speciellt?




  



over and out!



Av Sofie Nilsson - 9 mars 2011 20:57

snart blir d sängen och korsord :) favvis!


tvätten blir klar imorron så d tar vi då.

precis kollat på sveriges mästerkock. bajs att adreas åkte =( tyckte han va bäst ju. menmen, ibland får man ge sej.



nu fastna jag på efterlyst. så intressant.

ses imorn.


sov gott.




  




Av Sofie Nilsson - 8 mars 2011 20:32

helt underbart väder hela dagen. började på jobbet och sen körde ja till mamma och pappa. jag och mamma gick en lååång runda med rocky =) mys men väldigt kallt. även om solen lyser så är det kallt. hoppas d blir varmare snart.


  


haha mina grymt fula solisar. måste köpa nya snarast :D

Av Sofie Nilsson - 6 mars 2011 15:39

då va man hemma igen efter 3 timmar i malmö me frida. va ganska kul.


lite foton från idag då =)



      



ble inga direkt wow bilder alls idag. tyckte även att själv Model Lab va lite kasst med tanke på att sminkningen va bajs åsså va man tvugna å fixa håret själva vilket dom hade sagt att dom skulle göra. det enda possitiva va att d gick fort. sist vi va på The Studio så tog d säkert 4-5 timmar, detta tog ca 2 timmar. skönt!


nu ska jag bara vänta på att rasmus kommer hem sen ska vi till mamma å pappa å fixa lite =)



see ya blåbär :P

Av Sofie Nilsson - 4 mars 2011 23:01

Petter - Längesen (Veronika Maggio)


helt underbar låt.



  


imorgon hoppas jag på att denna sötnos får ett nytt hem =)



Av Sofie Nilsson - 4 mars 2011 11:03

äntligen är helgen snart kommen.

ska sticka en sväng in på väla efter jobbet å försöka hitta ngt fint tills sönda :)

ska även försöka hitta en matta till nya bordet. jäkla tjat om bordet å ingen bild:P haha.

slänger upp anonsbilden så ni kan se ungefär hur snyggt det är, för d e så mycke finare i verkligheten =)


  


som ni ser så på bilden ser det väldigt slitet ut men inte alls i verkligheten. trodde jag skulle få slipa å olja om själva bordsytan men tror bara ja behöver stryka över lite olja =) sen va d större oxå :) väldigt nöjd.



och imorgon kommer rasmus hem =) som jag har saknat honom :P



syns i helgen ;) kanske redan ikväll...


Av Sofie Nilsson - 3 mars 2011 09:52

ikväll blir d åter träning =) känns skönt när d bränner i magmusklerna ;) haha, dom få som man kanske har där under buken. HA!

får bara hoppas på att d håller i sej. kör platt mage, stark rygg. riktig bra faktiskt. dock önskar ja att d fanns längre program. det jag kör är 45 min. kanske ska testa å köra en 45 å en 30 minutare ikväll. känner att jag vill och behöver mer =) började träningen i söndes å höll på till tisdes, fick ju ha paus igår då ja inte va hemma =( tråkigt. känner att jag vill träna hela tiden nu. hoppas oxå vädret snart blir bättre så man kan gå långa runder =)

å på lörda kommer rasmus hem så då får ja börja gå till gymmet å träna ben å armar känner jag, även konditionen måste bli bättre :)



hörs ikväll gott folk =)



  

Av Sofie Nilsson - 2 mars 2011 21:16

ja äntligen har jag kommit hem efter min lilla tripp till hässleholm.

fick mej en liten sightsing i stan med då ja inte hitta å min gps dog hela tiden men sen hitta ja en informations tavla me kartor på:P haha. dom e bäst!

bordet va sjukt fint, riktigt nöjd å d va värt allt körandet. tog 2 timmar dit å 1.5 hem. fick köra å handla me så katterna får mat å frächa toaletter.. tss.


nu ska ja packa upp d sista sen blir d sängen direkt. e galet trött.


fick tyvärr ingen bild på bordet men de kommer!



go natt allihopa.



  

Ovido - Quiz & Flashcards