Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Sofie Nilsson - 6 april 2011 10:09

ikväll blir det då husesyn ;) får se om det är ngt att ha.

fick även ett mail igår av ngn som va lite intresserad av vår lägenhet. jag håller mina största tummar och verkligen hoppas att vi får sålt den. det är verkligen saker överallt och det kliar i mina fingrar att bara kunna packa ner allting å kasta, kasta, kasta allt trams man samlat på sej. jag vill sälja alla möbler vi har och köpa nytt.

jag vill börja redan ikväll men tiden räcker inte till. skulle kunna tänka mej att ta ledigt 1 vecka bara för att kunna rensa bort allt skräp. blir så trött på det. man vill ju ha ett hem att trivas i.


har stulit lite bilder från frida sen helgen ;)



sonny, basti å tommy  (rutigt)

  madde å eva =)   patrik, eva, madde å jag.   stina, jenny å sanna   basti å tommy på lekplatsen, galet  


nu blir d jobb å sen huset såklart ;)

Skapa flashcards