Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Sofie Nilsson - 17 maj 2011 13:28

igår gick jag och rasmus upp redan 4 på morgonen för å köra till malmö där han skulle ta taxi till sturup med sina kollegor.

efter det åkte jag direkt till helsingborg för att jobba till kl. 8 så det blev 2.5 timmars jobb ;)

efter det åkte jag hem till mamma och pappa för att hjälpa dom och hämta en bil i hörby. kom hem vid 18 tiden trött som en gris men kunde inte sova för då hade jag aldrig somnat senare. så jag låg och degade i soffan tills klockan va halv 10 å då pös jag ner under täcket och somna gott.

vaknade sen 07,20 och skicka ett sms till basti att jag kommer lite senare, gjorde en liten fuling och sov till 8 =) gott!


idag blir det träning efter jobbet, skäms på mej som inte träna en enda dag förra veckan... UCH!! hur ska d igentligen gå? jag har 2 månader på mig att försöka gå ner så mycket jag kan tills ungernresan. pallar inte skämmas över min kropp hela tiden. Bajs!



 


Nicke Borg. Lovely!

Ovido - Quiz & Flashcards