Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Sofie Nilsson - 18 maj 2011 15:57

 

ja, det här är då jag. en tjej på snart 24 år.

165 lång och väger lite för mycket närmare bestämt 74kg. mitt mål är att gå ner minst 10kg detta året. hoppas ju självklart att det går fort nu :P snart sommar!

mer om mej kommer senare. håller på och göra en lista men orkar inte lägga in just hela den så jag bara kör av lite då och då från den =)


ha en fortsatt bra dag ;)

Av Sofie Nilsson - 18 maj 2011 11:36

ibland stöter man på problem utan att ens veta om det.

hoppas bara man kommer på det i tid :P


idag blir d träning precis som igår. uppvärmning med gång 45min och sen styrketräning ca 30min, numera har jag försökt öka min magträning eftersom det är magen jag gillar minnst. hoppas kunna få bort den där lilla bulan längst ner på magen, ni vet den som är svårast att få bort ;) haha. synd man är tjej som har mer underhudsfett å träna bort.. tss.


imorgon blir det espresso house med emma, äntligen! vi har nog inte träffats på över 3 veckor :( dåligt! men d blir så ibland. hoppas jag kan hålla mej undan den där underbart goda chailatten med så mycket socker i :P får nog bli te och en youghurt istället =) det är ju gott det med.



 


(ålabodarna en härlig sommardag hittade jag dessa sötingar på en tistel )  :)


Skapa flashcards