Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Sofie Nilsson - 25 maj 2011 21:08

ja herregud nu har jag betalt alla mina räkningar och gissa om d blev över 10.000:- helt sjukt ju. tur man har jobb och pojkvänn. haha ;)


får faktiskt skärpa mej nu men jag tror att en anledning till varför jag shoppar loss på mer nu änn innan. det är nämligen så att för ca 5 år senn så brydde jag mej inte riktigt om mitt utseende och kläderna skulle helst va mjukisbyxor med tjocktröja (även på sommaren!!) men på nått sätt fick jag fram den sanna ''flickan'' i mej som gjort att det ska shoppas massa klänningar! hör å häpna, jag tror inte jag ägde en enda klänning för 5 år senn, ja förutom balklänningen då till studentbalen. haha. och nu är garderoben full av klänningar och jag älskar att få bära dom =) vill ha fler och i massa olika färger. tror jag fått en viss kärlek till klänningar :P d knasigaste är att jag börjar få upp ögonen för skor oxå, om du frågar min syster om jag gillar och handla skor lär hon nog säga - det är inte lönt, hon hittar ändå aldrig ngt. men idag skulle jag nästan kunna köpa 10 par skor utan ngra hinder. ja som man kan förändras på 5 år =) och jag e bara glad för det.


ja nä, över till annat.

skulle ju städa och göra fint här hemma men det enda jag gjort är å diska, lägga över låtar till mammas mp3.a och typ stökat till ännu mer :P haha. menmen disken är ren iallafall.


nu ska jag pryda min vägg med massa tavlor.

ses imon!




 

Av Sofie Nilsson - 25 maj 2011 16:44

ja nu den senaste timmen har jag kännt att jag vill spendera min kväll hemma med min katt. vi ska städa och laga mat ihop samtidigt som vi lyssnar på musik å hänger på balkongen.

kommer bli skönt och mysigt. tror hon e lite tjurig på mej för jag knappt är hemma, tycker faktiskt synd om henne så nu kommer det bara va vi ikväll :)


träningen får vi ta imorgon, kommer nog göra lite magövningar hemma :P måste trimma den ordentligt så resultat kanske kan synas. haha. dagens skämt.. eller årets?



så ikväll kanske d kommer upp ett inlägg här från mej och my i soffan =) mys




 

Av Sofie Nilsson - 25 maj 2011 09:30

Finaly, nu e den beställd och påväg hem till mej =)

ska använda den med väl omsorg.

anledningen till en ny kamera är för att min gammla D50 är liite tråkig och d där med att blixten inte funkar e väldigt irriterande, man vill ju kunna ta bilder inomhus oxå =)'

+ att denna kan man vinkla själva displayen på så man kan fota i massa vinklar även filma med den =) woho, kommer ha så kul ihop :P

nu är det endast ett macro objektiv som saknas ;)


idag är det jobb som gäller och efter det blir d träning som vanligt. hade hoppats på att gå ner i vikt men tydligen så tycker min kropp om att gå upp i vikt trots träning och inget godisätande. får väll bara hoppas på att det är muskler som byggs och därmed mer tyngd.. men ändå.. :( tråkigt att inte se resultat på vågen bara.

man tycker man är så duktig och verkligen kämpar för att nå ett mål men hur ska man annars göra för att lyckas om inte detta hjälper?

hoppas d vänder snart. kör mer konditon nu än styrketräning. tränar bara hårt mage och rygg i styrka. aja vi får se hur d går framöver. (Hoppas!!)



   

Ovido - Quiz & Flashcards