Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Sofie Nilsson - 1 juni 2011 11:20

idag ska jag på studentfest =) kommer bli riktigt roligt!

kommer åka dit efter jobbet, kanske är en aningen trött men firas ska d ändå göras.

sen är man långledig ända till tisda, underbart! får se vad man gör för jag har ingenting planerat vilket är ganska skönt.


åhh, igår åt jag och rasmus vår första jordgubbe som vi odlat själva, och jag ljuger inte när jag säger att d va en av dom godaste jag någonsin ätit och där är såå många som väntar på att mogna och nya blommor nästan varje dag :D

vi har även tomater som ploppar fram lite överallt nu. ska bli gott när dom är klara :)



nu blir d jobb till 17. sen hem å göra sej iordning å försöka få ihop ngt snyggt plagg.... sen till tobbes student. woho, längtar!




 

Ovido - Quiz & Flashcards