Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Sofie Nilsson - 7 juni 2011 14:55

helt underbart att va ledig 5 dagar och nu ska man tillbaka till verkligheten igen. om jag känner mej rätt är det d sista jag vill. jag vill fortsätta vara ledig, hitta på saker och bara leva. har umgåtts med vänner och rasmus hela helgen och mått så bra d bara går. men vem försöker man lura lixom :P  får väll hoppas på att året går fort nu och att man kommer in på utbildningen så man kan börja livet igen.

idag är jag hemma pga min hals inte vill va som den ska, har fått en blåsa precis vid svalget, vilket jag ofta får å d gör galet ont =( hoppas den försvinner snart.


nu ska jag iallafall försöka ordna ihop lite mat så man kanske piggnar till lite mer.




hörs ikväll!



 

Ovido - Quiz & Flashcards