Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Sofie Nilsson - 11 juni 2011 23:18

nu e jag äntligen hemma igen.

har varit hos föräldrarna heeela dagen. hur mysigt som helst och riktigt skönt väder. har lekt massa med flisan oxå =) finaste tjejen.

kameran åkte oxå med då jag fick reda på att mitt stora objektiv inte kunde autofukosera med min nya kamera så d va lite svårt å få rätt skärpa men d blev ganska bra ändå =)



här e massa bilder från idag =)


             

Av Sofie Nilsson - 11 juni 2011 12:30

vaknade för en timme sen, skönt att få sova ut.

idag ska jag hem till mamma och pappa för att grilla god mat. syrran å micke kommer oxå, dom kom ner inatt =) kameran är nerpackad, shortsen och linnet är på, solen skiner och lasse spelas på hög volym. snart beger jag mej dit.

på tal om studenten så såg jag sammanlagt 4 tudenter igår... lite besviken. men haha. fick även höra två tjejer skrika ut - för vi har tagit... ja ni vet den där man skriker typ hundra miljoner gånger :D och dom andra två såg jag på ett flak som likna d jag och syrran åkte när vi va påväg hem, kan säga att jag längtade tillbaka =)



nä, nu beger jag mej snart!



  föresten, såhär blev mitt och rasmus pyssel med tavlorna =)

Av Sofie Nilsson - 11 juni 2011 00:44

  plötsligt tog all kraft slut och kännslorna tar över.




Ovido - Quiz & Flashcards