Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

I do

Av Sofie Nilsson - 28 juni 2011 11:06

helgen gick visst för fort :)

blev midsommarfirande hos föräldrarna först sen åkte jag vidare till landet å firade vidare med vännerna. blev väll inget jättefirande direkt.

och i lördes tog vi d bara lungt å njöt av varandras sällskap.

i söndes fick vi för första gången passa felicia =) hon va så himmla snäll, vi körde först till jobb å hämta husvagnen sen åkte vi hem till mamma/farmor å mös lite.


igår blev d jobb som vanligt och sen firade vi madde och basti då dom fyller år =) blev riktigt mysig dag.


så nu sitter jag här och har inte avslöjat mitt ''ja'' för er.

i måndes förra veckan åkte jag ut på väla för att äta middag med bast,madde,rasmus å flisan. jag ville såklart in på hm en runda och när jag va påväg dit vände rasmus på mej och sa att nu ska vi kolla ringar. jag bara... ehh ehe va? nu? vaddå nu?? han -ja, du vill väll? ja jo, d e klart men jag blev så tagen av stunden att jag inte riktigt fattade att det var nu eller aldrig. så vi valde ut ett par jättefina ringar sen i fredes hämtade jag ut dom, en helt sjuk men bra kännsla. jag har altid varit rädd för att binda mej allt för mycket men efter 3 1/2 år så kände jag att d e bara att flyga eller falla. =)



  här e don små fina ringarna :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Nilsson - 2 september 2014 22:10


Mitt ruffs och jag. Tänk vad mycket personlighet man har i håret. Aldrig tänkt på det innan ^^ Men vad tycker och tänker andra om ens hår? ;) ...

Av Sofie Nilsson - 30 augusti 2014 13:50

Hej å hå vad trött man kan vara. Blev lite extra jobb igår vilket satte sina spår på dagens arbete men som sagt, vem tackar nej till extra klirr ^^ Idag är det jag, soffan och gottis ;) ...

Av Sofie Nilsson - 27 augusti 2014 21:43


Känner hur trött jag är redan och ännu en jobbhelg väntas. Skönt att bara jobba 7h imorgon :) Ledig får jag vara nästa helg, till och med fredan är jag ledig. Kommer bli skönt även om det kommer kirra till på kontot nästa löning ^^ Money is a dr...

Av Sofie Nilsson - 20 augusti 2014 21:01


Vissa tillfällen borde man inte kasta bort hur som helst. Men det är så satans lätt att vara efterklok. Så lätt att när allt man haft rakt framför sej är så svårt att se. Jag vill leva i nuet utan att blicka tillbaka hela tiden. Så nu kör vi! ...

Av Sofie Nilsson - 19 augusti 2014 21:31

när ska man känna sig redo? redo att berätta sin största sorg och förlust. man kanske bara ska öppna upp och skrika ut allt så man slipper höra frågor.    nä jag är inte den som skriker så jag håller mej ett tag till.    jag är helt enkelt in...

Skapa flashcards