Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Sofie Nilsson - 25 juli 2011 11:09

åter tillbaka där jag lämnade allt.

mitt hopp är stort och jag bara önskar att jag får börja om igen och kunna fokusera på mej själv och mitt liv,

har länge kännt att det är dags men nu har jag tagit ett steg frammåt och för att fortsätta fram behöver jag ett svar. ja lr nej.

blir det ett -ja, då kommer det förändras 1 år framöver. jag kommer flytta 40mil härifrån och förhoppningsvis komma tillbaka med starka och raka ben. blir det ett -nej, så kommer jag fortsätta att söka för att tillslut få ett -ja :)


saken är att jag har skickat en ansökan för en utbildning till nästa år. jag hoppas av hela min själ att jag kommer in och får börja mitt liv igen. att kunna fokusera på det jag verkligen vill göra i framtiden.


detta kommer innebära, nytt hem, nya vidder och framförallt nya utmaningar. jag kommer flytta till en mindre lägenhet och förhoppningsvis kunna ta med min katt för utan henne lär det bli tomt, väldigt tomt.

jag kommer komma längre ifrån min mamma,pappa och bror men så mycke närmre min syster. 1 år kommer gå fort.







måste bara tillägna ngn rad för kaoset som hänt i norge. jag kan inte mer än skänka mina varmaste tankar dit. allt som hänt är ofattbart och omännskligt.


 

vill även tillägga en sak som en vän skrev på facebook när detta skedde:


To all of my friends, i feel with all the ppl of norway. But what i really wish is that you guys give the staving ppl in africa just as much attention as you have given norway...





12.00 är det tyst minut för Norge. var med och visa dit stöd även om du inte kan göra mycket mer.

Ovido - Quiz & Flashcards