Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Sofie Nilsson - 10 augusti 2011 19:28

nu har jag städat både köket å badrummet så nu sitter jag i soffan å kollar på ngt städprogram. haha ironiskt!!

orkar inte ens göra mat så min middag består av kinapuffar... mm d borde man kanske inte äta om man e tjockis.....


men nu efter att jag åt dom så kände jag på min visdomstand, herregud, hur snabbt kan en tand växa??? den har gjort så tandköttet typ lossnat så ja haha d e ganska läskigt. hoppas inte d blir ngt problem i framtiden bara. hatar att gå till tandläkaren =(


imorgon ska jag äntligen ta en fika med emma och arvid :D tiden bara susar förbi och vi ses nästan aldrig. men imorgon, då jäklar :D


  haha en söt bild på rockan när han gäspar XD

Skapa flashcards