Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Sofie Nilsson - 12 augusti 2011 15:48

idag ska jag och syrran åka och hälsa på hos mamma och pappa.

dom är på sommarsol i 3 veckor så pappi kan få bada och gympa och bara allmänt göra saker han inte annars kan göra =) blir så glad för hans skull. att han kan göra det som han inte kunnat på över 2 år får mej att bli så lycklig. min pappi förtjänar bara det bästa för den han är!


får se hur länge vi stannar men sen blir det bara lungt, vart bjuden på en fest men tror inte jag kommer orka + att jag har massor som ska göras på lördag så d får jag skippa. tyvärr för det finns nog inga roligare vänner att festa med :)

så ikväll blir det mys med lilla my och lite mumsiga gifflar =)


 

Skapa flashcards