Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Sofie Nilsson - 6 september 2011 11:27

men hej och hå vad tiden går.

min data där hemma är ingen stor favorit just nu.

sen jag skaffade nytt virusprogram har den krånglat järnet så jag ska försöka få tag på samma virusskydd som jag hade innan för då funkade den prima magasina!

kan väll bara önska att rasmus köpte en ny så jag kanske kunde snylta hans gammla mac book. det är en dator utan problem kan jag lungt säga.

aldrig ngra problem och aldrig behöver man köpa nytt virusskydd heller. precis som man ska ha det!


så vad har jag haft för mej då?

just nu är jag tydligen på en soppdiet då min visdomstand börjat krångla. utan några som helst problem eller känningar har den poppat fram men när den väl började växa ordentligt har den börjat skava mot kinden så nu kan jag inte ens tugga så ont det gör.

så, det blir att boka tid hos skräckinjagande tansläkaren. uch, jag tycker verkligen inte om att gå dit :(  sist fick jag nästan panik och då var det en vanlig undersökning.


nä, nu kurrar magen för fullt, får se vad det blir för soppa idag då...


 

igår fick jag ett härligt lövregn över mej. d vankas höst

Ovido - Quiz & Flashcards