Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Sofie Nilsson - 28 september 2011 10:41

blir tokig på alla prylar och skräp man samlat på sig under åren. vad ska man med allting?

nu har jag bestämt att allt ska bort. jag ska sälja allt jag äger och börja om helt. man kan leva utan en soffa, matbord, byrå m.m så därför kommer det bli tomt hemma, allt som inte får plats får helt enkelt slängas. jag vill ha ett hem med ytor för både mej min sambo och my. jag hatar att vardagsrummet ser ut som en hylla. saker överallt. nä fy, nu ska jag börja om. och man kan ju även tjäna en slant =)

det finns endast två saker jag inte vil sälja och det är min gudomligt sköna säng :) och mitt nyinköpta soffbord som e galet snyggt.


hoppas d går snabbt och allt försvinner från min blick.


 

kylan tränger sej allt närmre och jag får gåshud överallt. det är detta som kallas höst.

Skapa flashcards