Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Sofie Nilsson - 12 oktober 2011 16:29

snart beger jag mej till syrran för att sen åka till pappi.

det bästa är att jag endast bor ca 300m därifrån denna veckan.

innan dess fick man köra från hbg till lund varje dag, och innan lund skulle man inom hunden så han kom ut.

jag nollställde mätaren igår förmiddags och redan nu har bilen rullat 15mil.


rasmus åker till polen och tyskland om ca 2 veckor, då ska jag även påbörja mitt nya liv. mitt shema ser ut som följande:


  • Måndag - Simmning
  • Tisdag - PW
  • Onsdag - Styrketräning
  • Torsdag - Simmning
  • Fredag - PW
  • Lördag - Styrketräning
  • Söndag - Vila

jag kommer självklart börja lungt för att sen trappa upp både tempo och tid. men det är en bra början.

hoppas det håller i sej. kommer även endast äta kött och sallad som middag och smoothie å frukt som mellanmål. frukosten kanske kommer bestå av knäckebröd =)

snacks = majskrokar.


förslag på mat?







Av Sofie Nilsson - 12 oktober 2011 10:36

spring, lr skena skulle jag behövt istället för att gå.

såg att en kompis joinat ett handbollslag igen efter alla år som gått. och hur avis och sugen blev jag nudå?

önskar bara att jag hållt igång alla dom åren jag haft uppehåll från mitt älskade handbollsspel.

på ett sätt känns det bra att jag såg just den bilden för jag känner mej galet peppad och tusen gånger mer inspirerad att en dag få gå ut å känna mej på allra bästa sätt.

jag vill inget mer än att stå där med klistret redo att fånga bollen, att ta dom där tre stegen och avlossa skott, att känna sammanhållningen i laget både i anfall och försvar. att kunna hjälpa och att få hjälp är nog det bästa som finns där ute. att höra bänken skrika för att peppa alla som kämpar.


att bara kunna ge och få tillbaka.



Ovido - Quiz & Flashcards