Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Sofie Nilsson - 16 november 2011 12:58

ikväll kommer mäklaren för att prata igenom allt och hur dom jobbar.

ska även ha en annan mäklare imorgon för att jämföra dom båda och sen välja vem man tycker låter bäst. har 2 andra som jag oxå ska kontakta.

hoppas så innerligt att vi får sålt den. skulle va så skönt men samtidigt kommer jag flytta ifrån ett hem jag verkligen älskat varje dag. jag har kännt mej så trygg där. jag kan ha ganska svårt med att känna trygghet i tex. hus, vilket rasmus vill ha. kan tycka att lägenhet är så mycket mysigare + att alla ljuden man hör kan man förknippa med grannen men i ett hus finns ingen granne tätt intill. tror det är därför jag nojjar i hus.

vi får se vad nästa krypin blir.


igårkväll städade jag ordentligt, även om det endast tog 1 timme. riktigt skönt att få undan allting. det enda som e kvar nu är två stolar som ska upp på vinden + mina pantflaskor :)

sen e d rensat.


 



Ovido - Quiz & Flashcards