Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Sofie Nilsson - 17 november 2011 10:32

Sitter här med högar av papper.

jag vill ha jul, julafton, julmust, julbord, jul jul jul. allt med jul.

jag vill sitta vid granen och titta på alla klappar där under. ha familj och vänner runtom sej och bara värmas av brasan. jag älskar julen. man kan bädda ner sej i alla filtar vid soffan och dricka ngt varmt brevid sin mysigaste sambo. åhh, jag vill ha jul nu.

hoppas tiden går fort nu och stannar upp lagom vid jul igen.

har massa paket som ska slås in, trodde jag kunde ta det lungt med rasmus söta julkalender men han kommer hem nu på söndag, så jag får försöka pyssla ihop ngt innan dess =)



åter till pappershögarna!


Ovido - Quiz & Flashcards