Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Sofie Nilsson - 9 december 2011 16:47

sitter på jobbet å har 10min kvar sen är det hemgång. passar på att skriva några rader nu eftersom vårt internet där hemma inte fungerar. dom ringde idag från bredbandsbolaget å sa att dom skulle kolla på det nu över helgen så senast måndag hoppas jag d ska va tillbaka. tycker mest synd om rasmus som inte kan spela sitt nya spel :) stackaren.


ikväll ska jag hem till emma, blir massa mat och snacka med både henne och jamila. och självklart massa gott vin till. tur att rasmus e min privata taxi ikväll oxå =)


imorgon åker vi till tivoli om vädret tillåter det. ska dit med rasmus, basti, madde å fina felicia. sen blir det eftermys hemma i ekeby med söta familjen.



så helgen är redan bokad :) söndag blir väll som vanligt, massa lökhäng i soffan med bästaste rasmus.



har även hunnit boka en tid hos frisören. blir endast färgning denna gången. börjar vela om jag ska klippa av det igen å färga vääldigt blont som på denna bilden. har ju ändå sparat ut mitt hår nu meen.... e lite osäker på vad jag vill ha :P nog om mina problem


have a nice helg! :D

 

Ovido - Quiz & Flashcards