Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Sofie Nilsson - 13 december 2011 20:14

i söndes åkte jag å rasmus till gymmet å va där ca 1timme å 30min. träna magen som bara den. efter d åkte vi till lödde å åt lite mat å handlade även med oss grönsaker med dippa hem.

i måndes morse vaknade jag av värdens magont, toan blev min enda vän, spyan min värsta. finns inget värre än spya, speciellt den där sjukt äkliga magsyran man får i halsen. uch uch uch.

så igår blev det sängen hela dagen, fick inte i mej nån mat alls, bara lite vatten. så idag har jag äntligen kunnat äta igen. å d värsta e nog att min träningsvärk i magen kunde inte kombineras sämre.

känner mej inte helt hundra än, men imorron måste jag jobba igen. kan inte va sjuk mer nu :(


idag va vi på felicias första luciatåg. värdens mest söta lilla jultomte. så liten, så förvirrad, och så underbar.

Ovido - Quiz & Flashcards