Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Sofie Nilsson - 6 februari 2012 13:51

i fredes stack jag från jobb vid 10 och kom tillbaka kl. 2. va tvungen å sticka till AF å lämna lite papper =) sen fick jag order om å köra till banken å fixa lite money money x2 =)

men sen vid 3 satt jag på jobb å kände hur mannen-men-hammaren-x1000 kom och huvet bara hängde. förkylningen kom som en käftsmäll å ja har legat nu sen i fredes kväll. tilloch med så ögat har runnit. inte förr har jag varit så förkyld så ögat rinner. å näsan slutar inte heller rinna. så, då a man sjuk ännu en gång, när fasiken ska man bli frisk, e så trött på å va sjuk å d går inte över :( blääää.


ligger i soffan å kollar tv under mitt finaste duntäcke å e galet nog sugen på choklad. inte d bästa nu när man inte kan träna.



well, life is a bitch, get used to it!!!


 


ge mej sommar och värme

Ovido - Quiz & Flashcards