Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

myshelg

Av Sofie Nilsson - 20 februari 2012 18:15

i fredes va d ju som sagt fest här hemma. tyckte d va kul att så många kom. massa tjejsnack som e lika kul varje gång =)

sen i lördes blev d diska för fulla muggar. å skrubba bordet :P mitt fin fina bord.

sen va d bara mys i soffan med rasmus å johanna. vid fem-tiden ringde madde å ville ha barnvakt till finaste felicia, å självklart ville vi det. så d va bara att bege sej dit med massa mat till lite fondue som slutade i en mindre brandövning. haha. say no more!

felicia somnade först vid 12 då vi släckte ner allt å hoppa i säng allihopa. mys.

vaknade igen vid 2 av att basti sa till madde att dom måste vara tysta, haha. men pigg som jag blev bestämde vi oss för att åka hem. så för andra gången som vi gick och la oss blev halv 3.

å i söndes åkte vi hem till mamma å pappa och mös ännu en dag med familjen :) finns nog inget bättre än att bara va, att mysa med familjen.


så nu sitter jag här i soffan å väntar på tvätten i källaren. skulle igentligen till sonny idag men d blev för tajt med att sluta jobbet 17, och sen ha tvättid 17-21. hoppas dom har kul =)



nu ska jag fixa nya lakan till sängen.



 


finaste, sötaste å mest underbaraste unge =)

 
 
Carro

Carro

21 februari 2012 22:47

Hihi, vilken söt bild!

jag har tyvärr inte ätit wholebake flapjack bars. Men jag googlade det för att få upp energivärderna. Använder du dem som proteinbars eller? För i så fall så innehåller de för lite protein, och alldeles för mkt kolhydrater. Det verkar vara mer godis. Jag tycker nog att du ska leta efter ett bättre mellanmål :)

http://carolineannamarie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Nilsson - 2 september 2014 22:10


Mitt ruffs och jag. Tänk vad mycket personlighet man har i håret. Aldrig tänkt på det innan ^^ Men vad tycker och tänker andra om ens hår? ;) ...

Av Sofie Nilsson - 30 augusti 2014 13:50

Hej å hå vad trött man kan vara. Blev lite extra jobb igår vilket satte sina spår på dagens arbete men som sagt, vem tackar nej till extra klirr ^^ Idag är det jag, soffan och gottis ;) ...

Av Sofie Nilsson - 27 augusti 2014 21:43


Känner hur trött jag är redan och ännu en jobbhelg väntas. Skönt att bara jobba 7h imorgon :) Ledig får jag vara nästa helg, till och med fredan är jag ledig. Kommer bli skönt även om det kommer kirra till på kontot nästa löning ^^ Money is a dr...

Av Sofie Nilsson - 20 augusti 2014 21:01


Vissa tillfällen borde man inte kasta bort hur som helst. Men det är så satans lätt att vara efterklok. Så lätt att när allt man haft rakt framför sej är så svårt att se. Jag vill leva i nuet utan att blicka tillbaka hela tiden. Så nu kör vi! ...

Av Sofie Nilsson - 19 augusti 2014 21:31

när ska man känna sig redo? redo att berätta sin största sorg och förlust. man kanske bara ska öppna upp och skrika ut allt så man slipper höra frågor.    nä jag är inte den som skriker så jag håller mej ett tag till.    jag är helt enkelt in...

Ovido - Quiz & Flashcards