Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg under april 2012

Av Sofie Nilsson - 5 april 2012 19:20

äääntligen.

känndes så konstigt att packa ihop och rensa undan efter mina 5års spår på kontoret men galet skönt å jag kunde inget annat än å le, le stort och bara älska nuet.

så fort jag kom ut från dörren kännde jag min framtid. så jäkla skönt att äntligen få göra det jag alltid velat =)


nu längtar nog många tills imorgon då det bli en galen 25-årsfest. känns som det kommer bli en riktigt lyckad kväll med massa goa vänner.

ska snart hoppa in i duchen å bli ren å fräch tills imorgon :P



chip, chip boooing



    


återupplevelse ;) jiiihaaa som en heezt

Av Sofie Nilsson - 3 april 2012 21:04

ja då va man på hemmaplan igen. har fixat å trixat en del.

vaknade redan vid 7 imorse av att rasmus va uppe. sen blev d scones till frukost å lite presenter till min gos som fyller 25 idag =)

sen körde vi iväg till hbg för å fixa mer färg till golvet vilket tog oss 6 affärer för att hitta. tacka gudarna för K-rauta :P

sen blev d jobbet som vanligt. ska bli så sjukt skönt å börja på utbildningen nu. bara en vecka kvar å jag har redan börjat läsa lite om djuren =) kommer bli askul.

nu ska vi tagga tills fredag då d e 25-års fest :D kommer bli galet bra!

nu ska jag hoppa i säng å imorgon blir d ännu en jobbedag.



chiingeling =)

Skapa flashcards