Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Sofie Nilsson - 8 maj 2012 19:58

lätt att jag ska spela handboll i sommar. haha, hur fan ska de se ut efter 3 års uppehåll? blev sjukt taggad idag när jag fick mess av jenny om att vara med. weeeeeihooo.

måste fan träna upp min kondis så ja inte skämmer ut både mej å laget :P

va sugen på å springa igår men har inga skor som e bra. ska dock göra ett försök i mina utslitna asics. kommer inte springa långt om jag känner mej själv. sen är dämpningen inte bra als i skorna. synd att dom e så dyra bara, men dom e såklart värda priset då dom e skitbra.

ska även damma av mina inlines = ett måste nu innan sommaren åsså blir d bättre benmuskler.


haha, idag har jag ridit på en gris. vi skulle kolla om dom va brunstiga åsså va där en å vicky tyckte ja skulle känna på henne å sen säger hon till mej å sätta mej på grisen. haha, vilken upplevelse, d va skit roligt. så idag med andra ord har jag seminerat en gris :D haha.


å sjitja, imorron ska jag antagligen få kastrera en gris. d e ganska skrämmande men man måste ju lära sej för att kunna bli ngt å d ingår. så d ska ja försöka komma över att inte vara rädd för att skära. å till d som absolut kommer vara värst är att faktsikt ta död på vissa kultingar som inte har chans att överleva. nej, ingen spruta och ingen bult utan ett stengolv....... say no more!



whop whop

Ovido - Quiz & Flashcards