Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 3 juni 2012

25

Av Sofie Nilsson - 3 juni 2012 17:01

snart e d ju dags för en fis att fylla 25... vart fasiken tog tiden vägen? lr rättaresagt hur kunde jag låta tiden försvinna pga av ngt jag inte ville.. blähä.

aja. men en önskelista e ju obligatoriskt varje gång. bäst att börja i tid ;)



min första sak på listan är en beautybox som jag kan förvara allt mitt smink i. har 2 neccesärer å en låda fullt med smink å ingen ordning alls.


andra: ett par asics till mina tassar =) dom e sjukt bra och otroligt sköna.


tredje: nya kläder så jag har ngt som passar ;) alltså ett presentkort på HM typ =)


ja d får räcka. mer kommer jag inte på. =)




 


nu ska ja bädda sängen med nytvättade lakan. sköönt =)

Ovido - Quiz & Flashcards