Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Sofie Nilsson - 27 juni 2012 18:48

åh palla, snart e d åhus å vi har inte tränat en sekund :P kommer bli kasta gris på planen. haha.

aja, sålänge vi har roligt så får man vara nöjd. å roligt lär vi ha =)


så nu måste jag gå på hårdträning...... JA hårdträning för fy vad fläskig jag e. haha hur fan lät d då?

bacon bacon.

magen e som en ballong så den där dieten är ett måste att påbörja ännu en gång å fixa den där kroppen som jag vet finns där under allt daller. man måste inte vara platt å supersnygg för att ha gått ner i vikt, man måste fan träna oxå!!! FIA!!!


så imorgon börjar jag på nytt. ny diet å nya träningsregler :P haha, får se hur d hänger efter några veckor det ända som suger e att jag inte ens har råd med ett gymkort... meeeen vad finns naturen för ;)




back to real time!



 

Ovido - Quiz & Flashcards