Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Sofie Nilsson - 21 september 2012 14:45

förra veckan började med flytt till nya lyan. rasmus va hemma så redan på lördan va vi heelt klara med allt förutom att städa förra lägenheten men d finns tid å vänta med det.

hade även inflyttningsfest på lördan som blev hur bra som helst =) kul att så många kom!


just nu sitter jag i soffan å äter lite godis.... inte okej igentligen. känns som jag ätit onyttit hela veckan å e påväg upp i vikten. bajs! ska dock fixa gymkort så allt ska bort inom kort! så d så.

menmen, ibland får man synda dock kanske inte en hel vecka...... lr?


imorgon bloir d tjejkväll me tösafåren ;) lr för er som inte vet, mina klasskompisar :P vi har riktigt roligt ihop å d e ja sjukt glad för! jag har annars lite svårt å komma in i nya umgängen men så mottagliga som dom är så trivs jag som fisken i vattnet=) nice!


nu blir d en film tror ja då vi inte får igång teven... tror jag sett minst två filmer varje dag denna veckan. haha :)

Ovido - Quiz & Flashcards