Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Sofie Nilsson - 8 oktober 2012 14:51

Starten på nästa år:


4-14 januari åker jag, mamma och syrran på safari i sydafrika. vi kommer bo i 2 bongalows å njuta för fulla muggar. eftersom detta är en av mina drömresor har jag lovat mej själv detta när jag fått sålt min lägenhet och i måndes skrevs den över. vi kommer vara där i 10dagar och åka på massor av utflykter. och självklart kommer kameran finnas i min hand nästintill konstant =)


20januari-17februari sticker jag och rasmus till thailand för att verkligen njuta å hitta på en massa äventyr. vi har redan bokat en del hotell och inrikesflyg och nästan allt är klart. igår var vi och handlade väskor och idag köpte jag ett mobilskal med en sverigeflagga :P åsså lite småsaker som kan vara bra att ha med sig. på denna resan vågar jag inte ta med mig min systemkamera så d får bli min lilla trogna digitalkamera. vi köpte även ett vattentät skal/box till iphonen så den kan förlja me ut i havet :D kommer bli riktigt nice! längtar till stränderna, palmerna, drinkarna, hängmattan, bongalown, marknaderna, klostren, museer, grottor, maten, havet, ja verkligen allt. ska bli så sjukt skönt att bara glida runder utan att behöva tänka på tiden. frågan är bara hur jag ska hitta tillbaka till en daglig rytm här hemma efter dessa resor :P kommer nog aldrig vilja bli hemma för länge efter detta ;)

vi har redan bestämt att spara ihop till nästa resa direkt när vi kommit hem igen =)




vi lever i vår egen värld!

Ovido - Quiz & Flashcards