Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av Sofie Nilsson - 31 augusti 2013 19:09

imorgon börjar jag mitt nya liv det som är kvar av året.

jag har bestämt mej för att köra all in med kost och träning. första månaden ska jag vänja mej vid min nya kost och låta jobbet vara min dagliga träning efersom mitt jobb är konstans fysiskt så tycker jag det kan räcka men jag tror inte jag riktigt kan hålla mej ifrån ett träningspass hela månaden :P 


i oktober kommer jag lägga in pass efter jobbet för att bygga muskler. jag vill gå ner i vikt men inte allt för mycket. vi snackar max 10kilo! om ens det. 

men framförallt vill jag bygga muskler och få en mer fast kropp för att kunna orka bättre. 

jag kommer köra pass som TRX, total body, core och spinning. TRX är nog den bästa träningen jag gjort. man känner exakt vad och var man tränar och dessutom får man bra balans! 


var och köpte en bok med kalorisnåla recept som jag tidigare tittat på, det är helt galet goda recept i den och jag ska försöka göra alla :P ja förutom det som har oliver som huvudingrediens. hatar oliver :P


så imorgon blir det ägg och avokado till frukost =) sen ska jag köra å handla nyttigheter :P

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards