Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Sofie Nilsson - 23 september 2013 17:55

fan va seg jag e. har jobbat gaanska mycke nu känner jag men det är så otroligt roligt att jag hellre jobbar än att sitta hemma å bara glo.

men sen när man väl jobbat så ska man försöka orka med träningen oxå. jag vill så gärna men kommer jag orka?

jag vet att jag ska och måste för så som jag ser mej själv i speglen vill jag inte ha det så jag verkligen måste träna. men hur långt får man gå? 

va jättetrött på jobbet idag men såfort jag kom hem så fixade och donade jag som ingenting och nu försöker jag bli liite piggare med en kopp kaffe. ja hör och häpna, jag dricker kaffe hemma för första gången. kaffetanten har vaknat till liv innom mej :P 

får se hur pigg jag är vid 7 för passet börjar först halv 8. 

TRX e ju så jäkla grym träning. älskar när man verkligen måste ta i och det bästa är tränaren för hon verkligen puschar en till max. 

ja men varför inte. jag får helt enkelt vila på tisda nästa vecka då jag e ledig :)


ha d så bra allihopa =)

Skapa flashcards