Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Sofie Nilsson - 23 februari 2012 10:55

igårkväll mös vi ordentligt med zacke :) så söt han är och så liten. först va dom inte hemma så vi knallade iväg till tycho å snacka me hans syrra som ivert försökte få tag på tobbe. vi blev bjudna på kaffe och te och efter 10min ringde tobbe å sa att dom va hemma. lycka!


fick ett sms av rasmus att han ville ha choklad så efter zacke-besöket så gick jag inom hemmakväll å köpte en godispåse full av choklad. jag bara älskar dom chokladövertäckta popcornen :) mumma. men shit vad dåligt jag äter numera. e så trött på all skräpmat och snacks. måste få en ändring snarast, så

-no more candy for me!!!  får jag hoppas på iallafall..... jag känner ju mej själv! grrr.


imorgon blev vi bjudna till kevins födelsedagsfest :) kommer bli hur kul som helst, frågan e bara vad man ska ge pojken. har ju inte direkt en väska med guldmynt om man säger så. får väll bli ngt enkelt.



over and out!



huba-buba tunga... bet mej i tungan när ja tugga huba-buba med KINDTÄNDERA. hur fan lyckas man?? d e svullet å ömt :( stackars mej... hmm

Ovido - Quiz & Flashcards