Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg under juli 2012

Av Sofie Nilsson - 25 juli 2012 20:35

En dag med både familje och natur.

började dagen med att ta d riiktigt lungt tills det blev lunch på ikea med halva familjen =) sen åkte jag till glumslöv med min kamera å lekte lite med mitt closeup filter +10 =) första gången jag testar det och d va riktigt kul men väldigt svårt.

Sen innan jag kom hem hämtade jag ut ett paket med massa nya filter å smågrejer =)


kan även tillägga att jag för typ 10minuter sedan kammade hem ett nytt objektiv med 18-135mm =) lär inte byta på ett tag nu :D



här e lite bilder från idag =)


           

Av Sofie Nilsson - 23 juli 2012 22:00

Kom hem i lördes från Åhus. Vi spelade på fredan å d gick ju sådär men vi hade riktigt kul å d va sjukt roligt å spela igen å shiiit vilken träningsverk jag hade i lördes. Sen fick jag värsta förkylningen på d så idag stannade jag hemma ifrån praktiken så jag orkar resten av veckan.

På lördag ska vi till Gbg för å koll brucan, kommer bli hur bra som helst :) sen e man ledig tills onsdag då vi åker till inget å gottar oss :)

Nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon å kan gosa med mina små grisar. Haha.

Av Sofie Nilsson - 18 juli 2012 14:58

Gott snack! Nu e d sommar :)

Av Sofie Nilsson - 17 juli 2012 22:42

Har städat å packat klart det sista nu inför imorgon. Blir upp tidigt för å lämna nycklar å köra till plats innan 9tiden. Idag har det kännts ensamt men jag vet inte varför lr jo d e nog för att det är första gången jag vaknar helt ensam och i en tysthet som bara katten störde på min dag idag. Men sen kom familjen å jag fick pengar å en cykel. Andra gången man får det....

Nu ska jag sova!

Av Sofie Nilsson - 17 juli 2012 08:59

Vaknade precis å hade ont i magen, e d för att jag e nojjig över att jag fyller 25år idag? Finns dock en annan orsak med, igår åt jag bara massa skit hela dagen vilket jag inte gjort på länge så d e nog därför. Uch, d lär inte hända igen å d värsta e att d va inte ens gott men ändå ska man trycka i sej skiten.
Snart ska jag ta mej an dagen å fixa ett par shorts till handbollen :) åsså ska jag städa undan lite här hemma för imorgon ger vi oss iväg å kommer hem på sönda :)

Av Sofie Nilsson - 16 juli 2012 18:49

en dag på sofiero =)


                         




japp, d va den rundan =) mysigast va å träffa katten som va så snäll å roligast va å se den lilla musen, tyvärr hade jag bara det lilla objektivet med mej. men den syns ändå =)

Av Sofie Nilsson - 13 juli 2012 22:45

jag trodde jag hade för mycke kläder men jag slår vad om att det är min garderob som är för tok förliten. måste fixa större och alternativet är att flytta till större :) kan ju inte bli bättre då =)

jag och rasmus va och tittade på hus i onsdes och det var verkligen jättefint. vi får bara hoppas att min köpare får sålt sitt först och då är det fritt fram för oss =)


ja och den här shoppingrundan jag hade idag var riktigt mysig, helt själv och hur lungt som helst överallt, det är så jag gillar det =)


snart ska jag hoppa ner i sängen för imorgon väntar lite jobb och sen blir det karnevalen med goa vänner =)




Av Sofie Nilsson - 8 juli 2012 16:58

Hej hopp.


en matdrink senare å ja känner mej i ngt sånär god form, måste trimmas mer men jag är påväg iallafall. magen är ett mäste att träna å den e ju typ jobbigast å trimma :P men benen börjar iallafall stadga sej. haha som ett puddingberg till typ, gräsäng lr ngt. ett stenberg lär jag ju aldrig bli.... lr?

tror inte jag har ork för att bli det, dessutom e d inte riktigt det jag vill ha men att d dallrar e fan inte okej. ja herregud vilka problem.


sitter och väntar på rasmus sen ska vi ner till havet å ta ett dopp, årets första. hoppas det är varmt men d borde d va för idag e d vääldigt varm å skönt =)



see ya ;)

Ovido - Quiz & Flashcards