Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen

Alla inlägg under oktober 2009

Av Sofie Nilsson - 27 oktober 2009 10:11

uch, inge kul å va förkyld å d känns som man har feber med å ändå masar man sej iväg till jobbet. lär nog stanna hemma imorn om d fortsätter såhär:(   

Av Sofie Nilsson - 22 oktober 2009 14:01

hmm det var lite svårt men man kan ju drömma sej bort lite med;)

  

Denna jackan ser väldigt mysig ut, och eftersom vi ska mott norr över nyår skulle den sitta fint:)

  

åhh jag villa jag vill ha jag vill ha. jag måste erkänna att jag älskar att spela super mario. gjorde det varje dag när ja va liten och nu saknar jag det massor! Flört

'

 

en större lägenhet vill jag ha mest just nu, börjar bli trångt att bo 2 pers och en skogsgalen katt i en tvåa på 48kvm2...


     en söt kattställning till my så hon kan dampa av sej på ngt annat än min soffa, haha


  

presentkort på ikea så jag en dag kanske får ordning på min inredning.. den e ganska tråkig för tillfället..


   massor med glögg å pepparkakor vill ja haSkrattande


   och att få vara med min familj är det allra viktigaste på julafton för det är med dom jag mår som bäst!

Av Sofie Nilsson - 22 oktober 2009 10:12

Igår körde jag, syrran å Ma mot malmö för att göra ett roligt besök hos The Studio vilket var en väldigt rolig men aningen utdragen upplevelse. Man fick vänta ganska länge efter att man registrerat sig för att sedan bli sminkad och fixa håret, sen vare å vänta igen för att få börja fotas men när vi väl bler inkallade släppte allt, ojojoj fy katten va roligt vi hade. det var helt utav vad jag kunde tänka mej, och d blev ännu bättre när vår fotograf visade sig vara en tjej som vi gått på samma skola med:) Mycket trevlig och super duktig tjej! Vi hade tre ombyten med oss och vi fick fota mot olika bakgrunder å d va suuper roligt. Totalt blev det 50 bilder man gjorde och sedan gjorde vi 8 gruppbilder. själv köpte jag alla bilderna för det här lär man inte göra igen på ett tag känns det som. Men får ja frågan igen så ställer jag upp direkt:D

Här får ni ett smakprov:P Gick dock bara å ladda upp en då bilderna är över 5MB!!

  

Av Sofie Nilsson - 14 oktober 2009 14:54

Idag tänkte jag återuppliva min träning när det gäller mitt ledband som ja sträckte för över ett år sen. Jag fullföljde inte träningen hos sjukgymnasten (Mycket dumt gjort) så nu får jag försöka göra mitt bästa på vardagsrums golvet:P Det är inte så svårt när man väl vet hur och vad man ska göra för att stärka musklerna runt om. Ska rita upp ett program på mina små övningar en dag=) Måste ju träna upp d nu när ja ska till fjällen å åka skidor=D



  


Får hoppas att d går bra=)

Av Sofie Nilsson - 13 oktober 2009 09:38

Japp, snart är nyårsresan bokad. Vi ska åka upp ca 10st till en härlig stugga i fjällen. Kommer bli såå mysigt och roligt. Skulle gärna åka idag om det gick=) Men först måste jag träna upp mitt knä lite då ja känner att det är för ostadigt just nu, har haft ont nu i tre dagar så d blir simmning och lite små övningar hemma i vardagsrummet:P


Sköt om er!!  

Av Sofie Nilsson - 2 oktober 2009 10:25

Uch va ja grät. Trodde aldrig att ett program kunde få mej att gråta så mycke som när George O Malley dog.  Det var säkert hur många som helst som satt i soffan den kvällen och lät tårarna sippra ut.  Så otroligt bra program!!  

Ovido - Quiz & Flashcards